menusearch
imengostarbarbod.ir

کناف

گروه ساختمانی ایمن گستر باربد | مهندس امیرحسین ازاد

پنج شنبه بیست و ششم آذر ۹۴
(1)
(0)
کناف

همین حالا ثبت سفارش کن...چجوری...!؟!؟!

کافیه اینجارو لمس کنی و سفارشتو ثبت کنی ما باهات تماس میگیریم واعلام هزینه میکنیم اگر دوست داشتی کارتو انجام میدیم... اینجارو لمس کن...!!راستی یادت باشه اگر از این طریق ثبت سفارش کنی 5در صد تخفیف ویژه روی فاکتورت محاسبه میشه منتظرچی هستی؟!....اینجارو لمس کن..!

 

 

 

 

استفاده از کناف سقف جدید و مدرن در جلوه دادن به معماری داخلی و دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی دارد. اما این سوال پیش می‌آید که کناف دارای چه مزایایی نسبت به روش های سنتی است؟

 



یک : سرعت و دقت بالا در طراحی و اجرای کناف
دو : کاهش تعداد نیرو برای اجرای پروژه
سه : هزینه کناف نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ، رابیتس ،چوب و … کمتر است.
چهار : کناف به شکل عایق عمل می‌کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم.
پنج : به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد.
شش : کناف پوشش بسیار خوبی برای عبور تاسیسات ساختمانی است.
هفت : دسترسی آسان و راحت در مواقع تعمیرات و بازسازی است.
هشت : اگر به دنبال سبک سازی ساختمان خود هستید، کناف بهترین گزینه پیش روی شماست.
نه : کاغذ دیواری، بلکا، رنگ و هر طرح دیگری را می‌توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید.
ده : باز بودن دست طراح و اجرا کننده کناف جهت طراحی و اجرای انواع مدل کناف سقف و دیوار.
یازده : بعد از اجرای کناف، بلافاصله فضا قابل استفاده است.

 

 

کناف

صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش های صنعت در جهان با ویژگی های منطقه ای مشخص است و همچنین این صنعت برای مدت طولانی تحت تاثیر رقابت در هزینه ها بوده است، با توجه به شرایط رقابتی ونیز متغییرهایی نظیرتغییرات جمعیتی، شرایط آب و هوایی و رقابت در عرصه بین المللی صنعت ساختمان سازی در دراز مدت، نیاز به نوآوری های متعدد (همچون اجرای سازه های کنافی) و تطبیق آن با نیازهای بشر مورد نیاز است.
در حال حاضر کناف به عنوان برند پیشرو در زمینه ی ساخت و ساز خشک در سطح ایران و جهان شناخته شده و با استقبال روز افزون سازندگان مواجه شده است.یکی از مهم ترین دلایل استقبال از کناف حذف ملات و اتصالات پیچی و سرعت و کیفیت بالا، توام با قیمت مناسب است.
بسیاری از سازندگان کناف به عنوان جایگزینی برای رابیتس کاری و یا نسل جدید سقف کاذب شناخته می‌شود.اما درواقع کناف علاوه بر سقف کاذب امکان انواع دیوارهای جداکننده، پوششی، دکوراتیو و سقف های مشبک و خاص را فراهم آورده و برای شناخته شدن به عموم جامعه راه درازی را دارد.
دراین متن سعی شده است بامعرفی کاربردکناف درسازه های فولادی وبتنی ومزایا ومعایب آن نسبت به سایرمصالح ،وشناخت هرچه بیشتراین فناوری مهندسین را به استفاده هرچه بیشتر از کناف ترغیب کرده باشیم .
کناف چیست؟

کناف صفحاتی دارای روکش گچی توسط فرآیندهایی به یکدیگر هم متصل شده و کناف را تشکیل میدند.
در دفترها و کارخانه های کمپانی کناف در سر تا سر جهان بیشتر از ۱۸۰۰۰ هزار نفر فعالیت داشته که همواره تلاش همه ی آنها دست یابی به موفقیت شرکت و درنهایت بوجود آوردن امنیت اقتصادی و رشد و همچنین توسعه حرفه ای خود است. یکی از اصول شرکت کناف راه اندازی واحدهای صنعتی در مناطقی است که مواد اولیه فراوان و بازار مصرف مناسب این چنین تولیدات وجود داشته باشد. در همین جهت واحدهای متعدد،‌ تولیدی این شرکت در شرق اروپا و نقاط مختلف آسیا درحال احداث است که در نتیجه آن افزایش اشتغال و تولید مواد و مصالحی باکیفیت بسیار بالا برای برآورده کردن نیازهای فردای این جامعه است.

کناف در واقع نام خانواده و موسسهای با فعالیتهایی در سطح بینالمللی و ویژگیهای ممتاز است. این شرکت علاوه بر گستردگی و وسعت خود یک موسسه خانوادگی اصیل بوده که این موضوع عامل مهمی در رشد و پیشرفت چشمگیر آن است. از ویژگیهای این شرکت سرعت در تصمیم گیری، ابداع و نوآوری در صنعت ساختمان، سرمایهگذاریهای پیوسته و حمایت از ایدههای نوین کارکنان آن است که آن را از سایرین متمایز ساخته است. کار این شرکت از تولید و عمل آوری گچ در منطقه سارلند در کشور آلمان شروع شده و با توسعه و تنوع بخشیدن به این تولیدات در سطح بینالمللی در زمینههای زیر فعالیت داردومحصولات گچی عبارتند از:

عایقهای صوتی و حرارتی استخراج سنگ آهک و تولید مصالح مرتبط با این ماده ساختمانی

مصالح و مواد ساختمانی بر پایه گچ و سیمان تجهیزات و ماشین آلات تولید کننده مصالح
کناف
کناف سقف :

کناف سقف یکی از مصالح ساختمانی است که بیشتر به جای گچ مورد استفاده قرار می‌گیرد. سقف یکی از مهمترین فاکتورها در دکوراسیون داخلی منزل است و استفاده از کناف به شما این امکان را می‌دهد تا طرح های متنوعی را بر روی سقف پیاده سازی کنید. علاوه بر این سقف کناف وزن کمتری نسبت به سایر مصالح دارد و در برابر زلزله مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهد. در ادامه این مقاله به معرفی کناف و مزایای استفاده از سقف کناف در قسمت های مختلف خانه می‌پردازیم.
کناف سقف
کناف
عموما کناف درساختمان های موجود در کشور ما به صورت مصالح مصرفی در دیواره ها و سقف ها استفاده می‌شود که با توجه به رنگ وظرفیت ومقاومت موجود کناف در اجزای سازه خاص خودش به کار برده می‌شود

کاربرد کناف

عموما کناف درساختمان های موجود درکشور مابه صورت مصالح مصرفی در دیواره ها و سقف ها استفاده می‌شود که با توجه به رنگ وظرفیت ومقاومت موجود کناف در اجزای سازه خاص خودش به کار برده می‌شود .مثلا در دیوار ضد حریق مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این نوع دیوار به عنوان سدی در برابر عبور آتش و حرارت ناشی از آن عمل میکند و زمانی که در یک سمت کانون آتش و حرارت بسیار بالا وجود دارد، دمای سمت دیگر (سمت ایمن) از اندازه محدودی تجاوز نمینماید. از سیستمهای حفاطت ساختمان در برابر حریق جهت حفاظت تیرها، ستونها و سایر اعضای سازههای فولادی و همچنین پوشش داکتها و کانالهای تأسیساتی در برابر آتش مستقیم (تا 180 دقیقه) استفاده میشود. در این ساختار دو روش اجرایی وجود دارد؛ اجرای پوشش با زیرسازی فولادی و بدون زیرسازی. پوشش اجزا با استفاده FM (یا در موقع لزوم صفحات مقاوم در برابر حریق و رطوبت FR از صفحات مقاوم در برابر حریق) صورت میگیرد.

یک نوع استفاده دیگر کناف درسقف های کاذب مشبک است که سقفهای کاذب یکپارچه، بدون درز بوده و ساختار آنها از اتصال صفحات روکش دار گچی به زیرسازی فولادی که به سقف اصلی متصل است، تشکیل میشود. این ساختار از نظر معماری بسیار منعطف بوده و در ساخت سقفهای معلق تزئینی (دکوراتیو) کاربرد ویژه دارد. اجرای سریع و آسان، عبور آسان تأسیسات مکانیکی و الکتریکی، انعطاف معماری بالا و امکان دستیابی به مشخصاتی نظیر عایق حرارتی و صوتی و مقاومت در برابر حریق و رطوبت از ویژگیهای این ساختار است. قطعات کارخانهای استاندارد برای اجرای انواع مقاطع تا و خم تزئینی تولید و عرضه میگردند. با استفاده از این قطعات، میتوان پیچیده ترین طرحهای معماری را با دقت، سرعت و کیفیت بالا اجرا نمود..

مزایای سیستم کناف درمقایسه بابعضی سیستم های رایج در کشور

1- مقاومت این سیستم در برابر زلزله : به علت سبکی وانعطاف پذیری بسیار بالا

2- ایمنی : بدلیل اتصالات مناسب. در دیوارها و سقف های کاذب کناف معمولا اتصالات به صورت پیچی و مطابق ضوابط و آیین نامه های مدون انجام میشود.

3- سرعت اجرای بالا : سیستم کناف (در شرایط کاملا طبیعی، با نیروی معقول ) نسبت به سیستم سنتی تا 4 برابر سریع تر قابلیت اجرا را دارا است!!

4- اجرای راحت :به دلیل طراحی مناسب

5- وزن کم و طبعا کاهش هزینه: به دلیل نوع ساختار سیستم ( درصورت استفاده از این سیستم در دیوار نسبت به سیستم های متداول امروزی (مانند تری دی پنل ) به دلیل کاهش وزن قابل توجه بار مرده،در صورت محاسبه، اسکلت سازه تا % 25 سبک تر میگردد که به دلیل این صرفه جویی عملا اجرای دیوار کناف برای سازنده رایگان در می‌آید ! در صورتی که مهندسین محاسب بارگذاری را بر اساس دیوار کناف انجام دهند تفاوت قابل توجه ابعاد تیر و ستون و سبک شدن اسکلت را خواهند دید.

6- افزایش سطح مفید زیر بنا : به دلیل کاهش اشغال فضاتوسط دیوارها و پارتیشن های کناف

7- عایق حرارتی مناسب : سیستم کناف در صورت اجرای اصولی به شدت عایق حرارت است.

8- عایق صوتی مناسب : فراموش نکنید در اجرای اصولی دیوار کناف کلیه المانهای فلزی با نوار های عایق از زمین و سقف مجزا شده و نیز دیوار کناف حتما باید تا سقف اصلی ( نه سقف کاذب) ادامه یابد.

9- پنلهای مقاوم در برابر حریق و مقاوم در برابر آتش سوزی

10- پنلهای مقاوم در برابر آتش و مقام در برابر رطوبت
کناف
کناف
کناف

11- قابلیت اجرا در کف تمام شده : بر خلاف پارتیشن های سنتی، پارتیشن های کناف پس از کف سازی، حتی بر روی سرامیک و سنگ(بدون تخریب ) قابل اجرا می‌باشند از این رو بهترین گزینه جهت عملیات باز سازی می‌باشند.

12- قابلیت فرم پذیری کناف بالامخصوصاً در بحث دکوراتیو 13- قابلیت تغییر فضاهای قدیمی وتبدیل به کاربریهای جدید با پتانسیل بالا )(کناف مناسبترین سیستم جهت کارهای باز سازی است)

14- بازیافت بیش از 75 درصد مصالح مصرفی

15- کاهش نخاله های ساختمانی به میزان قابل توجه ! ( نسبت نخاله های ساختمان در سیستم کناف نسبت به سیستم سنتی 1 به 5 است!!!که موجب کاهش هزینه های حمل مصالح، کاهش هزینه ی نظافت و کاهش هزینه های تخلیه نخاله ها از کارگاه میشود، به میزان کاملا محسوس)

16- کاهش اکیپ های کارگری در ساختمان ( به دلیل سهولت و سرعت اجرای سیستم کناف اکیپ های مختلف اجرای دیوار ( اعم از دیوارچینی،گچ و خاک، سفید کاری ) به یک اکیپ اجرایی کاهش خواهد یافت ! ) حتی در صورت اجرای سقف کاذب کناف به جای سقف کاذب با میلگرد و رابیتس عملا در اجرای سقف کاذب اکیپ جوش کار، رابیتس کار و گچ گار سقف را فقط یک تیم انجام خواهد داد.

17- عبور راحت تاسیسات از فضای مابین دیوار کناف بدون هیچ گونه تخریب

18- دسترسی سریع و مناسب به تاسیسات ساختمانی : دیوارها و سقف کاذب کناف به دلیل اتصال خشک ( استفاده از پیچ و عدم استفاده از ملات ) به راحتی قابل ترمیم میباشند، همچنین در دیوار و سقف کاذب کناف در محل های پیش بینی شده دریچه های بازدید قرار می‌گیرد.

19- صرفه جویی کلی در مصالح ساختمانی : چنانچه طراحی استراکچر ساختمان بر اساس سیستم کناف باشد موجب صرفه جویی در مصالح به خصوص فولاد و سیمان وبی نیازی از برخی از مصالح نظیر گچ و آهک و خاک می‌شود.

20- بی نیازی کناف به جوش کاری : به دلیل بالا بودن مشکلات استفاده از برق شهری جهت جوش کاری کناف جایگزینی مناسب برای روش های پر هزینه سنتی است.

21- جنبهای زیست محیطی :کاهش تولید زباله های ساختمانی غیر از صرفه جویی در هزینه دفع زباله هادرسطح ملی از جنبه حفاظت محیط زیست و استفاده بهینه از منابع کافی داری اهمیت است که همه با سیستم ساخت و ساز خشک کناف میسر است.

22- در صورت استفاده از سقف کاذب کناف نسبت به سقف کاذب سنتی مزایای بسیاری در پی خواهیم داشت، از جمله:سرعت، دقت، کیفیت، انعطاف قابل ملاحظه طرح همچنین هزینه ها ی کمتر کناف نسبت به سیستم سنتی، عدم جوش کاری و کاهش هزینه های برق، همچنین سهولت نظافت واحد ها ( به دلیل عدم به کار رفتن ملات) .
کناف
کناف
کناف
معایب کناف درمقایسه با بعضی سیستم های رایج در کشور

14- عدم تراز بودن زیرسازی/سقف کاذب اجرا شده در یک کد ارتفاعی

15- عدم اجرای پانل کناف عمود بر جهت سازه های پانل خور

16- عدم دقت در برش پانل

17- اجرای لبه کارخانه ای پانل در کنار لبه برش خورده کناف

18- عدم استفاده از نوار درزگیری در هنگام بتونه کاری

19- اختلاط نا مناسب بتونه کناف یا پودر ماستیک

20- عدم رعایت پهنای مناسب لایه بتونه کاری شده

21- عدم رعایت ساختار با کاربری و شرایط بهره برداری

22- عدم استفاده از نصابان آموزش دیده دارای صلاحیت اجرای کناف

23- عدم استفاده از ابزار مناسب

که این فقط مشکلات متداول اجرای سقف کاذب بود و دیوار نیز اشتباهات متداول مخصوص خود رادارد.

بنا بر آنچه گفته شد سرپرستی و اجرای سقف کاذب کناف نیاز به تخصص خاصی دارد و در صورت اجرای نامطلوب سیستم های کناف در صورت عدم رعایت آنچه گفته شد نمی‌توان کناف را مورد سرزنش و نقد قرار داد، زیرا کناف همانند سایر سیستم های برتر ساختمانی سالهاست در جهان به عنوان سیستم اصلی اجرای دیوار و سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هیچ سیستم سازه ای په در اجرا وچه درهنگام نظارت بدون عیب ونقص نیست ولی می‌توان گفت سیستم کناف دارای معایب کمتری نسبت به بقیه سیستم های موجود در کشور است وبه همین خاطر چند موردی اشکالات فنی کار در اجرای نامطلوب سقف کاذب کناف می‌پردازیم :

1- عدم شاقولی پیشانی های سقف کاذب ( ناشاقولی المانهای قائم )

2- عدم رعایت گونیایی طرح هایی که قرار است به صورت مستطیل اجرا شوند

3- عدم رعایت فاصله مناسب آویز ها

4 – عدم رعایت فاصله مناسب سازه های بار بر

5- عدم رعایت فاصله مجاز سازه های پانل خور

6- عدم رعایت فاصله مجاز پرچ ها

7- عدم رعایت اجرای اولین آویز/سازه باربر/سازه پانل خور در فاصله مناسب

8- عدم استفاده از مصالح شرکت کناف ایران

9- عدم رعایت حصیر چینی پانل کناف

10- عدم اجرای پخ مناسب در پانل کناف

11- عدم رعایت فاصله بین دو پانل

12- عدم رعایت فاصله اولین پبچ از لبه پانل

13- عدم اتصال صحیح سازه تراز ( نبشی روی دیوار و پیچ های آن )
کناف
کناف
کناف
اجزای کناف عبارتند از:

  بتونه درزگیر KNAUF FUGENFULER
  پرفیلکس KNAUF PERLFX
  گچ ساتن KNAUF MUL TICOVER
  گچ پوشش TOP FINISH
  گچ ساتن KNAUF MUL TICPOVER

دیوار کناف :

دیوار کناف، دیوار غیر باربری است که جهت تقسیم کردن فضای داخلی ساختمان بکار گرفته میشود این ساختار حاوی قاب های فولادی سبک تولید شده با مقاطع C,CW و U,UW بوده که صفحه های روکش دار گچی در یک یا چندین لایه، توسط پیچ مخصوص بر روی آنها نصب میشوند.

درزهای میان این صفحه ها به وسیله ی نوار و بتونه ی مخصوص درزگیری میشود، به شکلی که در انتهای کار، سطحی یکپارچه و بدون درز که قابلیت و امکان رنگ آمیزی و کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگری خواهد داشت، حاصل می‌گردد. فضای خالی داخل دیوار، امکان بکار گرفتن انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم میکند و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی امکان پذیر می‌سازد.
کناف دیوار
کناف دیوار

پانل کناف:

در این قسمت انواع پانل برای کناف را توضیح میدهیم که هرکدام کجا کاربرد دارد

در اصطلاح عموم گاهی به پانل کناف گچ برگ هم میگویند

پانل کناف در ضخامت ختلفی تولید میشود و هرکدام کاربرد خاص خود را دارد.ت های

پانل کناف با ضخامت 6 میلیمتری : این نوع پانل ها فقط برای اجرا در طرح هایی که شامل منحنی های با قوس تند هستبکار گرفته میشود.

دقت کنید که: از این نوع پانل نباید برای اجرای دیوار ها یا سقف های کاذب ساده استفاده کرد و کارایی این پانل تنها نواحی دارای قوس تند هست.

پانل کناف در ضخامت 9.5 میلیمتری : این نوع پانل هم به مانند پانل های 6 میلیمتری جهت اجرای قوس ها کارایی داشته و نباید از آن برای اجرای دیوار ها یا سقف های کاذب ساده استفاده کرد.

پانل کناف در ضخامت 12.5 میلیمتری :بیشترین تولید کناف در ایران پانل 12.5 میلی متری هست که برای دیوارهای جداکننده و پوششی، سقف های کاذب ساده و دکوراتیو بکار گرفته میشود.

پانل کناف در ضخامت 15 میلیمتری : اکثرا در دیوارها و در فضاهایی که نیاز به مقاومت بیشتر باشد بکار گرفته میشود.

پانل کناف در ضخامت 18 میلیمتری و بالاتر : اکثرا برای بکارگیری در فضاهای خاص که نیاز به استحکام بسیار بالا یا خطر برخورد شدید با دیوار وجود دارد بکار گرفته میشود.
اجرای کناف:

هنگام نصب و اجرای کناف بسیار دقت داشت تا فشار زیادی به ورقه های کناف وارد نشود و لی در عین حال نصب آن بسیار ساده است ابتدا طرح سقف کناف رو انتخاب کرده و سپس طبق اندازه گیری های مشخص شده در طرح و نقشه کناف ورقه ها را برش داده و طبق آن اجرای کناف صورت میگیرد.

  برای کناف کاری و اجرای کناف میبایست صفحه های گچی کنافرا برش داده روش انجام آن اینگونه است:
  برش دادن کاغذ روی صفحه ها
  شکستن صفحه در راستای برش
  برش دادن کاغذ پشت صفحه ها
  صاف و یک نواخت کردن لبه های برش داده شده توسط ابزار رنده
  بعداز برش صفحه ها لبه های برش داده شده هنگام نیاز بوسیله ابزار دستگاه پخزن در زاویه های ۵۰/۲۲ و ۴۵۰ پخ زده میشود.
  چنانچه برش صفحه ها در عرض های کم(۵تا۲۰ سانتی متر)موردنظر باشه از ابزار برش نواری بکار گرفته میشود این ابزار امکان اجرای برش های منحنی را نیز دارا است.
  برای در آوردن جای کلید پریز برق نیز از قطعات گردبر در قطرهای مختلف استفاده می‌شود.

شیوه های نصب کناف در ساختمان

ابزارهای تخصصی برای نصب کناف عبارتند از: چکش گچی و ابزار مشترک که شبیه به یک ماشین گچ کاری است اما ساخته شده از فولاد قابل انعطاف با کمان مقعر است. استفاده شده است برای اعمال و صاف کردن یک ترکیب گچ در اتصالات بین دیوارهای دیواری، آن را پر از آن، به طوری که لبه های بیرونی عملا ناپدید می‌شوند و مفصل، زمانی که رنگ، به طور موثری نامرئی می‌شود. ناخن های دست نخورده، کمی با افسردگی و یا “کاهش” توسط چکش، زمانی که به طور مشابه درمان می‌شوند، ناپدید می‌شوند.
ضخامت استاندارد پانل برای دیوارهای خانه و سقف 1/2 اینچ است، اما 1/4 اینچ، 3/8 اینچ و 5/8 اینچ نیز معمولا در دسترس است. دیوار استاندارد استاندارد برای نصب داخلی در مکان های خشک مناسب است.
ساخت و ساز خشک برای جلوگیری از اتلاف وقت استفاده می‌شود، زیرا دیوارهای داخلی قبل از شروع کار دیگر نباید خشک شوند. Wallboards های تکمیل شده یا سایر مواد در انواع مختلفی از رنگ ها و بافت های مقاوم ترکیب می‌شوند. مواد پایه و ترکیب پانل پایه، تعیین درجه حرارت، مقاومت در برابر آتش، و مقاومت در برابر رطوبت را فراهم می‌کند. Wallboards زمان سوختن در آتش را از 1 تا 4 ساعت به تعویق می‌اندازد.
پانل های گچی را می‌توان بر روی چوب یا قابهای فلز، با استفاده از پیچ های مخصوص چوب فلز نصب کرد.
از آنجا که گچ چوب بر روی قاب ساختمان نصب شده است، چوب الوار باید مستقیما برای دیوار داخلی باشد تا کاملا برسد؛ و چوب باید دارای رطوبت کم برای جلوگیری از سست کردن ناخن های دیواری. این مشکلات در استفاده از گچ برای پوشش داخلی وجود ندارد. با این حال، به دلیل زمان صرفه جویی در آن، ساخت و ساز خشکبار در ساختمان های مسکونی نسبتا رایج است.

اگر خانه شما در 50 سال گذشته یا بیشتر ساخته شده باشد، شانس بسیار خوبی است اگر تمام دیوارها و سقف ها با دیوارخشک(Drywall) پوشانده شده باشد. اساسا دیوارخشک یک جایگزین مدرن برای گچ های دست ساز است و همه چیز را در ساخت خانه جدید جایگزین کرده است.
مزایای کناف کاری هم عبارتند از :

  استفاده از سیستم کناف کاری موجب کاهش بار مرده ساختمان و در نتیجه کاهش هزینه های سازه و پی می‌شود.
  سیستم کناف کاری دارای ساختار های عایق حرارتی، صوتی، رطوبتی و حریق است و با توجه به هدف میتوان از هریک از انواع این کناف ها استفاده نمود.
  سیستم کناف کاری با سرعت و سهولت در ساختمان اجرا خواهد شد و امکان تغییرات نیز در سیستم کناف کاری وجود دارد.
  استفاده از سیستم کناف کاری خشک علاوه بر کاهش ضایعات ساختمانی باعث ارتقا کیفیت ساختمان و صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. همچنین موجب ایمنی در برابر زلزله و بهینه سازی مصرف انرژی خواهد شد.

قیمت کناف:

قیمت کناف متغیر بوده و یکی از دلایل متغیر بودن آن نوسانات بازار ارز هست به علاوه شرکت ها و برندهای مختلفی این محصول رو تولید میکنند و هرکدام سیاست قیمت گذاری خود را دارند و همچنین قیمت کناف اجرایی نیز متغیر خواهد بود و بستگی به طرحی که برای اجرای کناف در نظر دارید قیمت تعیین میشود و این عامل هم در قیمت گذاری تاثیر دارد که کناف کاری پروژه به عهده چه کسی هست .شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دقیق کناف و کناف کاری با شماره های ما تماس بگیرید.
طرح های کناف:

طرح های کناف بسیار بوده اما در این قسمت تعدادی از طرح کناف جهت مشاهده موجود است.

اگر طرحی دارید یابه عکس های بیشتری نیاز دارید با شماره ما تماس گرفته یابا لمس اینجا ثبت شفارش کنیدتا با شما تماس بگیریم و بازدید به همراه مشاوره رایگان در اختیارتان قرار بگیرد. در صورت ثبت سفارش از این طریق نیز به جز بازدید و مشاوره 5 درصد تخفیف ویژه سایت در فاکتور انجام کار شما لحاظ خواهد شد.

 

 

 

 

نتیجه گیری

سیستم های ساخت و ساز خشک کناف با هدف کاهش ضایعات ساختمانی و استفاده بهینه از منابع طبیعی، ارتقاء کیفیت ساختمان سازی، صرفه جویی در زمان و هزینه های ساخت و ساز، تامین ایمنی بناها در برابر زلزله و بهینه سازی مصرف انرژی طراحی و تولید شده اند.

ساختار کلی این سیستم ها شامل صفحات روکش دار گچی (یا سیمانی) و مقاطع فولادی گالوانیزه سبک نورد سرد است که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیل های فولادی به عنوان زیرسازی عمل می‌نمایند.

سیستم های ساخت و ساز خشک کناف از سهولت، سرعت و دقت اجرایی بسیار بالاتری نسبت به روش های سنتی (بنایی) برخوردار بوده و به همین دلیل در زمان و هزینه های ساخت صرفه جویی قابل ملاحظه ای را امکان پذیر می‌سازند. انتخاب این سیستم در مرحله ی طراحی محاسبات سازه از یک سو باعث کاهش بار مرده ی ساختمان شده و از سوی دیگر موجب کاهش نیروی ناشی از زلزله خواهد شد؛ در نتیجه هزینه های مربوط به سازه و پی کاهش می‌یابد. علاوه بر کاهش جرم کلی ساختمان و در نتیجه کاهش نیروی ناشی از زلزله، دیوارهای کناف دارای رفتار میانقابی مناسب بوده و اثر منفی بر رفتار لرزه ای سازه ندارند. ساختارهای ایجاد شده با محصولات کناف دارای عایق حرارتی و صوتی مناسب بوده ودر برابر رطوبت نیز مقاوم می‌باشند. همجنین با استفاده از ساختارهای مقاوم در برابر حریق، می‌توان سازه و یا فضاهای مورد نظر ساختمان را در مقابل آتش مستقیم تا دو ساعت مقاوم نمود. از دیگر مزایای این سیستم ها سهولت در انجام تعمیرات، امکان ایجاد تغییرات با توجه به نیازها یا کاربری بنا، دسترسی آسان به تاسیسات و حمل و نقل آسان و ارزان است.

 

در واقع محصولی ساختمانی است با صرفه جویی در مصالح، هزینه، انرژی و زمان رابطه تنگاتنگی دارد.

 

در صورتی که این محصول در ایران به درستی اجرا گردد و کیفیت آن به نام صرفه جویی فدا نشود و مطابق استاندارد اجرا شود، عرصه ای خواهد بود که سازندگان وهم مجریان از آن بهره فراوان خواهند برد.

 

 

 

همین حالا ثبت سفارش کن...چجوری...!؟!؟!

کافیه اینجارو لمس کنی و سفارشتو ثبت کنی ما باهات تماس میگیریم واعلام هزینه میکنیم اگر دوست داشتی کارتو انجام میدیم... اینجارو لمس کن...!!راستی یادت باشه اگر از این طریق ثبت سفارش کنی 5در صد تخفیف ویژه روی فاکتورت محاسبه میشه منتظرچی هستی؟!....اینجارو لمس کن..!

 

باکس و نور مخفی کناف سالنی
کناف باکس و نور مخفی
طرح کناف مناسب پشت تلویزیون و کارهای دکوراتیو دیواری
کناف طرح tv
 کناف باکس و نور مخفی مناسب اتاق خواب مستر
کناف اتاق خواب
 کناف لانه زنبوری مناسب کافه، رستوران و یا قسمتی از منزل بصورت دکوراتیو سقفی یا دیواری
کناف
 کناف مناسب سقف اشپزخانه، اتاق خواب یا بصورت سلیقه ای در هر قسمت از منزل یا محل کار
کناف
مرتبط با این بخش
بازسازی
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر